۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۹

نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان:

اولویت رشته تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک است

اولویت رشته تیراندازی با کمان کسب سهمیه المپیک است

کرج - نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کسب سهمیه و حضور در المپیک در حال حاضر برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است.

غلامرضا پارسا در حاشیه مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی با کمان استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: با توجه به اینکه بهزاد پاکزاد، رئیس سابق هیأت استان البرز با حکم وزیر ورزش به عنوان دبیر فدراسیون تیراندازی با کمان معرفی شد باید فرد جدید به جای وی در این استان جایگزین می‌شد.

وی با بیان اینکه مجمع انتخاباتی هیأت تیراندازی با کمان استان البرز بر این مبنا تشکیل شد، تصریح کرد: امید نجاری در این انتخابات با رأی قاطع اعضای مجمع برای چهار سال سکان‌دار هیأت تیراندازی با کمان استان البرز شد که امیدواریم منشأ خدمات مثبتی به این رشته باشد.

البرز جزو ۳ استان برتر در تیراندازی با کمان

نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان با بیان اینکه استان البرز در این رشته پیشرو و جزو سه استان برتر کشور است، خاطرنشان کرد: این استان توانسته است بازیکنان، داوران و مربیان بزرگی را به جامعه تیراندازی با کمان کشور معرفی کند.

وی در ادامه با بیان اینکه به خاطر شیوع کرونا بیشتر فعالیت‌های فدراسیون تیراندازی با کمان تعطیل شده است، گفت: اردوهای تیم ملی با مجوز ستاد مقابله با کرونا با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت منسجم برگزار می‌شود تا خود را برای مسابقات کسب سهمیه المپیک آماده کنیم.

پارسا با اشاره به کسب یک سهمیه المپیک از آقایان در رشته تیراندازی با کمان بیان کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده‌شده در قسمت بانوان نیز سهمیه انفرادی و تیمی کسب شود.

برای کسب مدال در المپیک هنوز در اول کار هستیم

وی با بیان اینکه برای کسب مدال در المپیک هنوز در اول کار هستیم، اظهار کرد: به دلیل سابقه زیاد حریفان، قیمت بالای تجهیزات مورد نیاز و همچنین محدودیت‌های موجود به خاطر تحریم‌های ظالمانه آمریکا و شرایط اقتصادی، کسب سهمیه و حضور در المپیک در حاضر برای ما از اهمیت بالای برخوردار است.

نایب‌رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان تصریح کرد: قطعاً با سرمایه‌گذاری روی جوانان و استعدادهای این رشته ورزشی می‌توانیم در دوره‌های بعدی المپیک مدعی باشیم، البته ورزشکاران ما در بازی‌های آسیایی در رشته کامپوند مدال‌آور بودند.

وی در پایان با بیان اینکه احتمال حذف رشته ریکرو از بازی‌های آسیایی وجود دارد، متذکر شد: به همین دلیل سعی داریم با سرمایه‌گذاری روی جوانان با وضعیت بهتری در مسابقات برون‌مرزی در رشته ریکرو حاضر شویم.

کد خبر 5057270

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha